Yürüteç (Kedi ve Köpek için Tekerlekli Sandalye)

VetGurkan – Evcil hayvanlar için hareket kazandırıcı destek aparatları (yürüteç, felçli arabası, kedi – köpek tekerlekli sandalye), protez – ortez uygulamaları

İdeal  Yürüteç (Vücut Destek Aparatı)

1 – Hastanın vücut ağırlığı ve ölçülerine göre mümkün olan en hafif malzemeler seçilerek yapılmış,

2 – Hastanın ihtiyaç duyduğu hareketlerin yeniden kazanılmasını sağlayacak şekilde tasarlanmış,

3 – Vücut üzerindeki temas – bağlantı noktalarında hasar oluşturmayacak / en az oluşturacak şekilde önlemleri alınmış,

4 – Hayvanın yaşam şekline ve ortamına adapte olabilecek şekilde planlanmış,

5 – Kolay temizlenip, bakımı yapılabilen,

6 – Hasar görebilecek kısımları için gerekli değiştirme – tamir imkanları bulunan,

7 – Hayvanı taşımak, kaldırmak veya çeşitli engellerden kolaylıkla geçebilmesini sağlamak için ilave aksesuarlara sahip,

özelliklerde olmalıdır.

Evcil hayvanlara yönelik hareket kazandırıcı destek aparatları (yürüteç, felçli arabası, kedi – köpek tekerlekli sandalye) ihtiyaçlarınız için ölçü formuna hastanın değişik açılardan çekilmiş fotoğraflarını ekleyerek bana gönderdiğiniz takdirde yapılabilecekler hakkında size fikir vermem ve en uygun modeli üretmem mümkün olabilecektir.

VetGürkan yürüteçleri, veteriner hekim N.Gürkan Gülanber tarafından tasarlanan ve hastaya/hastalığına özel üretilen, yükseklik – uzunluk ayarlı, genişletip daraltılabilen kayış takımları ile serbestçe hareket etme özgürlüğü sunan, hafif, dengeli ve güvenilir yürüteçlerdir.

Yürüteçler felç, çeşitli hastalıklar, yaşlılık, yaralanma vb. sebepler nedeniyle çaresiz kalan hayvanlara yeniden hareket özgürlüğü verir.

Başlıca Kullanım Alanları :

– İntervertebral disk hastalığı (Disk fıtığı) ve buna bağlı felçler

– Dejeneratif miyelopati

– Amputasyon

– Doğum kusurları (Anomaliler)

– Kalça displazisi (ileri derece)

Yukarıda sayılan problemlere bağlı hareket kayıpları yürüteçler ile aşılabilir.

Sadece kedi, köpekler için değil birçok evcil hayvan için yürüteçler üretilebilir.

Evcil hayvanlar vücutları üzerindeki yabancı cisimlere karşı oldukça duyarlıdırlar. Varlıklarına alışmaları ve bu dönemde korkutulmamaları gerekir.

Dolayısıyla yürüteçlerin de önce varlıklarına alışmaları ve kullanımı için pratik yapmaları gerekir. Bu dönemin uzunluğu bireysel farklılık gösterse de genellikle çok uzun değildir.

Yürüteçler gün boyu giyilmek üzere tasarlanmış değillerdir. Yürüteç ile hasta oturup dinlenemez. Dinlenmesi için yeterli zaman mutlaka verilmelidir. Bu süre ortalama 1.5 – 2 saatlik bir kullanım sonrası 30 – 45 dk arası olmalıdır.

Sorularınız için İletişim Formunu veya yürüteç talepleriniz için Ölçü ve Sipariş Formunu kullanarak bana ulaşabilirsiniz

VetGurkan; kedi - köpek tekerlekli sandalye yürüteç
VetGurkan; kedi – köpek tekerlekli sandalye yürüteç